Konsultacje i sesje terapeutyczne odbywają się w komfortowych warunkach, w osobnym lokalu bez poczekalni, co zapewnia maksymalną dyskrecję. Ponieważ Poradnia Pro Familia w celu lepszego komfortu i większej dyskrecji nie posiada poczekalni, więc proszę o przychodzenie na wizyty dokładnie o wcześniej ustalonym czasie.
Po to, żeby praca w Poradni Pro Familia była usprawniona jeszcze bardziej, zostały określone pomagające w tym zasady.
1. Na Twoją sesję zarezerwowany jest z góry ustalony i określony czas, który jest Twoim czasem. Możesz go wykorzystać osobiście lub telefonicznie. Dlatego, że ten czas jest przeznaczony wyłącznie dla Ciebie i w tym czasie terapeuta nie umawia innych sesji, to jest to czas płatny. Bezpłatne odwołanie lub zmiana terminu sesji jest możliwe do 10:00 rano poprzedniego dnia roboczego. Odwołać sesję można telefonicznie lub sms-em. W szczególnych, losowych wypadkach terapeuta może odstąpić od tej zasady.
2. Ponieważ na Twoją sesję przeznaczony jest ściśle określony czas, to jeżeli się spóźnisz, pozostaje Ci tylko czas, który pozostał do końca sesji. Jeżeli natomiast opóźnienie powstanie z winy terapeuty, to sesja zostanie przedłużona w tym samym dniu lub zostanie zaproponowany Ci inny termin dłuższej sesji.
3. Dla Twojej wygody i komfortu obu stron płatność za sesje może być uiszczona gotówką, kartą lub przelewem. Za sesję telefoniczną i online proszę o regulowanie płatności i wysyłanie potwierdzenia tej płatności przed sesją.
4. Każdego psychoterapeutę obowiązuje tajemnica. Dotyczy to treści spotkań, ale też samego faktu korzystania z nich. Dlatego możesz czuć się całkowicie bezpieczny.
5. W obecnej sytuacji panującej pandemii, dla zwiększenia bezpieczeństwa odległość między fotelami została zwiększona do 4 m. Pomieszczenia są regularnie dezynfekowane i wietrzone. W gabinecie znajduje się wszystko, co jest potrzebne do dezynfekcji i większego Twojego bezpieczeństwa. Do dyspozycji są jednorazowe maseczki, a także woda w małych, przeznaczonych tylko dla Ciebie butelkach i jednorazowe kubeczki.