Konsultacje i sesje terapeutyczne odbywają się w komfortowych warunkach ,w osobnym lokalu bez poczekalni co zapewnia maksymalną dyskrecję. Ponieważ Poradnia Pro Familia w celu lepszego komfortu i większej dyskrecji nie posiada poczekalni proszę o przychodzenie na wizyty dokładnie o wcześniej ustalonym czasie.

Po to, żeby praca w Poradni Pro Familia była usprawniona jeszcze bardziej zostały określone pomagające w tym zasady.

1. Na Twoją sesję zarezerwowany jest z góry ustalony i określony czas, który jest Twoim czasem. Możesz go wykorzystać osobiście lub telefonicznie. Dlatego, że ten czas jest przeznaczony wyłącznie dla Ciebie i w tym czasie terapeuta nie umawia innych sesji, to jest to czas płatny. Bezpłatne odwołanie lub zmiana terminu sesji jest możliwe do 10:00 rano poprzedniego dnia roboczego. Odwołać sesję można telefonicznie lub sms-em. W szczególnych , losowych wypadkach terapeuta może odstąpić od tej zasady.
2. Ponieważ na Twoją sesję przeznaczony jest ściśle określony czas ,to jeżeli się spóźnisz pozostaje Ci tylko czas który pozostał do końca sesji. Jeżeli natomiast opóźnienie powstanie z winy terapeuty ,to sesja zostanie przedłużona w tym samym dniu lub zostanie zaproponowany Ci inny termin dłuższej sesji.
3. Dla Twojej wygody i komfortu obu stron płatność za sesje może być uiszczona gotówką, kartą lub przelewem. Za sesję telefoniczną i online proszę o regulowanie płatności i wysyłanie potwierdzenia tej płatności przed sesją.
4. Każdego psychoterapeutę obowiązuje tajemnica. Dotyczy to treści spotkań ale też samego faktu korzystania z nich. Dlatego możesz czuć się całkowicie bezpieczny.
5. W obecnej sytuacji panującej pandemii, dla zwiększenia bezpieczeństwa odległość między fotelami została zwiększona do 4 m. Pomieszczenia są regularnie dezynfekowane i wietrzone. W gabinecie znajduje się wszystko co jest potrzebne do dezynfekcji i większego bezpieczeństwa dla Ciebie. Do dyspozycji jednorazowe maseczki a także woda w małych, przeznaczonych tylko dla Ciebie butelkach i jednorazowe kubeczki.

Cennik za wizyty w poradni

Poradnia Pro Familia istnieje od 2000 roku. Obecnie usytuowana jest w odrębnym lokalu przy ulicy Lipowej 17/53 w centrum Lublina. Gabinet nie posiada poczekalni, a wizyty umawiane są z odstępem czasowym. Zapewnia to maksymalną dyskrecję. Poradnia przyjmuje większość pacjentów od godziny 8 do godziny 20 od poniedziałku do piątku. Jeżeli zachodzi taka potrzeba, możliwe są konsultacje i sesje telefoniczne również w innych godzinach i dniach. Rejestracja telefoniczna: tel. 609 619 293.

Konsultacje i sesje terapeutyczne odbywają się w komfortowych warunkach ,w osobnym lokalu bez poczekalni co zapewnia maksymalną dyskrecję. Ponieważ Poradnia Pro Familia w celu lepszego komfortu i większej dyskrecji nie posiada poczekalni proszę o przychodzenie na wizyty dokładnie o wcześniej ustalonym czasie.

Po to, żeby praca w Poradni Pro Familia była usprawniona jeszcze bardziej zostały określone pomagające w tym zasady.


1. Na Twoją sesję zarezerwowany jest z góry ustalony i określony czas, który jest Twoim czasem. Możesz go wykorzystać osobiście lub telefonicznie. Dlatego, że ten czas jest przeznaczony wyłącznie dla Ciebie i w tym czasie terapeuta nie umawia innych sesji, to jest to czas płatny. Bezpłatne odwołanie lub zmiana terminu sesji jest możliwe do 10:00 rano poprzedniego dnia roboczego. Odwołać sesję można telefonicznie lub sms-em. W szczególnych , losowych wypadkach terapeuta może odstąpić od tej zasady.
2. Ponieważ na Twoją sesję przeznaczony jest ściśle określony czas ,to jeżeli się spóźnisz pozostaje Ci tylko czas który pozostał do końca sesji. Jeżeli natomiast opóźnienie powstanie z winy terapeuty ,to sesja zostanie przedłużona w tym samym dniu lub zostanie zaproponowany Ci inny termin dłuższej sesji.
3. Dla Twojej wygody i komfortu obu stron płatność za sesje może być uiszczona gotówką, kartą lub przelewem. Za sesję telefoniczną i online proszę o regulowanie płatności i wysyłanie potwierdzenia tej płatności przed sesją.
4. Każdego psychoterapeutę obowiązuje tajemnica. Dotyczy to treści spotkań ale też samego faktu korzystania z nich. Dlatego możesz czuć się całkowicie bezpieczny.
5. W obecnej sytuacji panującej pandemii, dla zwiększenia bezpieczeństwa odległość między fotelami została zwiększona do 4 m. Pomieszczenia są regularnie dezynfekowane i wietrzone. W gabinecie znajduje się wszystko co jest potrzebne do dezynfekcji i większego bezpieczeństwa dla Ciebie. Do dyspozycji jednorazowe maseczki a także woda w małych, przeznaczonych tylko dla Ciebie butelkach i jednorazowe kubeczki.

Jak do nas trafić?